امنيت حساب پاكت آپشن امنيت حساب پاكت آپشن

فارکس حرفه ای

امنيت حساب پاكت آپشن PocketOption

?معاملات امن بروكر پاكت آپشن PocketOption?
امنيت و حفاظت از اطلاعات حساب پاكت آپشن خود يكي از مهمترين مواردي است كه در هنگام استفاده از پلتفرم پاكت آپشن بايد توجه بسياري به آن داشته باشيد.

در واقع پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، شما بايد نهايت تلاش خود را بكنيد تا اطلاعات حساب پاكت آپشن و همينطور سرمايه شما در خطر نباشد و فردي نتواند از حساب شما سواستفاده كند و اطلاعات آن را سرقت كند.

به منظور مبارزه با كلاهبرداري در بروكر پاكت آپشن اقداماتي وجود دارد كه حتما بايد قبل از شروع معامله و همينطور در حين معامله در بروكر پاكت آپشن انجام دهيد و هميشه حفاظت حساب خود را در اولويت داشته باشيد.

در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد از قابليت هاي مختلف مانند تاييد دو مرحله‌اي، تاريخچه ورود به حساب پاكت آپشن، تغيير رمز عبور و نشست هاي فعال استفاده كنيد تا بتوانيد هميشه كنترل حساب خود را در دست گرفته و به خوبي با كلاهبرداري هاي احتمالي مقابله كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

تغيير رمز عبور در بروكر پاكت آپشن PocketOption
برخي مواقع ممكن است به امنيت حساب پاكت آپشن خود شك كنيد كه در اين مواقع يكي از بهترين اقدامت تغيير رمز عبور شما است. همينطور در صورتي كه در ابتدا رمز عبور خود را ضعيف انتخاب كرده باشيد كه حدس آن آسان باشد، مي‌توانيد از اين قابليت در سايت رسمي PocketOption بهره بگيريد تا آن را عوض كنيد.

به منظور تعيير رمز عبور پاكت آپشن، در كابين بروكر پاكت آپشن بر روي دكمه پروفايل يا Profile در منوي سمت چپ رابط كاربري معاملاتي كليك كنيد و گزينه امنيت يا Security را انتخاب كنيد. در ادامه با كليك كردن بر روي گزينه Change Password يا تغيير پسورد ادامه دهيد.

در كادري كه باز مي‌شود بايد يك بار رمز عبور قديمي خود را وارد كرده و در ادامه دو بار رمز عبور جديد خود را وارد كنيد و بر روي گزينه تيك كليك كنيد تا تغيير رمز عبور شما تكميل شود.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بازيابي رمز عبور پاكت آپشن PocketOption
ممكن است هميشه برايتان پيش بيايد كه رمز عبور خود را فراموش كرده يا آن را گم كنيد. گزينه بازيابي رمز عبور يا Password Recovery براي همين در سايت بروكر پاكت آپشن تعبيه شده است تا به راحتي و بدون مشكل بتوانيد به معاملات خود بازگرديد.

در صفحه ورود به بروكر پاكت آپشن، بر روي اين گزينه بازيابي كليك كنيد و در ادامه در كادر باز شده آدرس ايميل خود را وارد كرده و با تكميل كردن يك مرحله امنيتي روند بازيابي را شروع كنيد.

در ادامه شما يك لينك بازيابي رمز عبور را در ايميل خود دريافت مي‌كنيد كه تنها چند لحظه ارسال آن طول مي‌كشد. با دنبال كردن لينك بازيابي و كليك بر روي آن دوباره يك ايميل ديگر دريافت مي‌كنيد كه حاوي يك رمز عبور ايجاد شده جديد براي شما است.

در ادامه مي‌توانيد با دنبال كردن مراحل تغيير رمز عبور براي ورود به حساب زنده پاكت آپشن كه در بخش قبلي توضيح داديم مي‌توانيد رمز عبور دلخواه خود را انتخاب كنيد.

توجه داشته باشيد اگر احيانا ايميل بازيابي رمز عبور براي شما ارسال نشد، ابتدا پوشه اسپم ايميل خود را بررسي كنيد و در صورت نبودن ايميل، با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن از طريق ايميل يا روش هاي ديگر ارتباط برقرار كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

فعال كردن تاييد دو مرحله‌اي سايت پاكت آپشن
يكي از قوي ترين راه هاي مبارزه از سرقت اطلاعات و سرمايه خود در وب سايت بروكر پاكت آپشن استفاده از قابليت تاييد دو مرحله‌اي يا Two-Factor Authentication است كه بسياري از وب سايت هاي بزرگ و معتبر دنيا از آن بهره مي‌گيرند.

براي فعال سازي اين قابليت در كابين پاكت آپشن، گزينه امنيت يا Security را در پروفايل خود انتخاب كنيد. حالا در اين بخش سراغ ستون تاييد دو مرحله‌اي يا 2FA برويد. مشخص است كه دو راه براي اين كار پيش رو داريد: تاييد دو مرحله‌اي از طريق اپليكيشن Google Authenticator يا از طريق پيامك SMS.

ما پيشنهاد مي‌كنيم كه از Google Authenticator استفاده كنيد چون يكي از قابل اطمينان ترين روش هاي حفاظت است و از اين طريق مي‌تواند خيالتان راحت باشد كه به طور امني در پلتفرم بروكر پاكت آپشن معامله خواهيد كرد.

براي فعال كردن اين قابليت بر روي گزينه Google كليك كنيد. حالا يك صفحه جديد باز مي‌شود كه كه شما لينك دانلود اپليكيشن براي اندرويد يا iOS را دريافت خواهيد كرد. زماني كه اپليكيشن دانلود شد، آن را باز كنيد، بر روي علامت + كليك كنيد و رمزي كه در پنجره‌ باز شدن مي‌بينيد را در وب سايت بروكر PocketOption وارد كنيد يا اينكه كد QR آن را اسكن كنيد.

از طرف ديگر مي‌توانيد بر روي گزينه SMS كليك كنيد تا با استفاده از تلفن همراه خود و تاييد از طريق پيامك، احراز هويت حساب هاي پاكت آپشن شما انجام شود.

يادتان نرويد كه مشخص كنيد اين سيستم چگونه بايد عمل كند. مي‌توانيد به گونه‌اي آن را تنظيم كنيد كه در هنگام ورود نياز به احراز هويت پاكت آپشن باشد يا اينكه در زمان برداشت از حساب پاكت آپشن يا هر دو اين اتفاق بيفتد.

اگر پيامك براي شما ارسال نشد، لطفا برابر 15 دقيقه صبر كنيد و يك كد ديگر را درخواست دهيد. اگر باز هم اين اتفاق نيفتاد با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن ارتباط برقرار كنيد تا شما را راهنمايي كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تاريخچه ورود به حساب پاكت آپشن PocketOption
بروكر پاكت آپشن اين امكان را فراهم كرده است كه شما هميشه بتوانيد بررسي كنيد كه در چه زماني و با چه دستگاهي به حساب واقعي پاكت آپشن ورود صورت گرفته است.

حتي شهر و كشوري كه از آن به حساب وارد شده‌اند و همينطور مرورگر احتمالي نيز در اختيار شما قرار مي‌گيرد تا تشخيص دهيد كه خودتان براي ورود به پاكت آپشن بدون فيلتر اقدام كرده‌ايد يا فرد ديگري اطلاعات شما را در اختيار دارد.

براي اين كار در كابين بروكر PocketOption بر روي گزينه Security پروفايل پاكت آپشن خود كليك كنيد.

علاوه بر اطلاعاتي كه گفتيم،‌ حتي آدرس IP نيز در اختيار شما قرار دارد و در نهايت مي‌توانيد با تمام اين اطلاعات به راحتي تشخيص دهيد كه حساب و سرمايه پاكت آپشن شما در خطر قرار دارد يا خير.

جلسات فعال در بروكر پاكت آپشن PocketOption
ترفند ديگر براي تشخيص اينكه فردي با دستگاه ديگر وارد حساب شما شده و در حال فعاليت است، استفاده از قابليت جلسات فعال يا Active Sessions است.

براي اينكار در پروفايل بروكر پاكت آپشن خود بر روي گزينه Security كليك كنيد. حالا در زير صفحه در كادري كه مشخص است مي‌توانيد تمام نشست ها يا جلسات فعال بروكر معتبر پاكت آپشن را مشاهده كنيد.

در واقع اگر فردي وارد حساب PocketOption شما شده باشد و در حال فعاليت باشد در اين صفحه به همراه اطلاعاتي مانند آخرين زمان فعاليت، آدرس IP، دستگاهي كه از آن براي ورود استفاده شده، سيستم عامل، مرورگر، كشور و شهر به نمايش درآمد است.

در صورتي كه متوجه شديد فردي در حال فعاليت با حساب شما است مي‌توانيد به وسيله گزينه متوقف كردن تمام جلسات يا Terminate All Sessions آنها را از حساب خارج كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

اعتبار بروكر پاكت آپشن Pocket Option
بروكر پاكت آپشن يكي از معتبرترين بروكر هاي معاملاتي در سرتاسر دنيا است كه به معامله گران ايراني نيز خدمات ارائه مي‌كند. سايت بروكر معتبر پاكت آپشن داراي گزينه فارسي است و ايرانيان به راحتي مي‌توانند از خدمات آن بهره بگيرند.

بروكر پاكت آپشن امكان واريز و برداشت پاكت آپشن امني را براي مشتريان خود فراهم مي‌كند و شما مي‌توانيد از راه هاي مختلفي به برداشت مبالغ و همينطور شارژ حساب پاكت آپشن خود بپردازيد.

بروكر معاملاتي پاكت آپشن توسط رگولاتور معتبر IFMRRC مجوز دريافت كرده است. علاوه بر اين پاكت آپشن رگوله بر قوانين AML يا ضدپولشويي و قانون Know Your Customer متعهد است و حساب و سرمايه مشتريان خود را از هر فعاليت كلاهبرداري در امان نگه مي‌دارد.

شماره ثبت رسمي بروكر پاكت آپشن كه تحت نام شركت Gembell Limited فعاليت مي‌كند،‌86 967 است و همانطور كه گفتيم توسط رگولاتور IFMRRC با شماره TSRF RU 0395 AA Vv0158 مجوز دريافت كرده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

پشتيباني مشتريان بروكر پاكت آپشن PocketOption
✨نحوه ارتباط با پاكت آپشن
جزئيات
?ايميل پاكت آپشن
24 ساعته در 7 روز هفته
?تماس تلفني
24 ساعته در 7 روز هفته
⚡چت زنده
در وب سايت پاكت آپشن
?فرم تماس
در وب سايت پاكت آپشن
 

پشتيباني مشتريان بروكر پاكت آپشن يك راه آسان براي ارتباط با اين بروكر است و به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در اختيار انواع معامله گران بروكر پاكت آپشن است.

ارتباط با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن از طريق ايميل و همينطور شماره تلفني كه در سايت رسمي پاكت آپشن قرار دارد، امكان پذير است. همينطور مي‌توان از طريق توييتر، اينستاگرام و فيس بوك با اين بروكر ارتباط برقرار كرد.

در سايت بروكر پاكت آپشن علاوه بر موارد فوق، يك امكان چت زنده نيز وجود دارد كه به راحتي مي‌توانيد آن را باز كنيد و شروع به چت با يكي از مشاوران بروكر پاكت آپشن كنيد.

اگر شما سوال و مساله‌اي داريد اما زمان چت نداريد مي‌توانيد از طريق فرم تماس در سايت پاكت آپشن اقدام كنيد و پشتيبان مشتريان پاكت آپشن در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار خواهند كرد.

سوالات متداول امنيت حساب بروكر پاكت آپشن PocketOption
آيا بروكر پاكت آپشن معتبر است؟
بروكر معاملاتي پاكت آپشن توسط رگولاتور معتبر IFMRRC مجوز دريافت كرده است. علاوه بر اين پاكت آپشن بر قوانين AML يا ضدپولشويي و قانون Know Your Customer متعهد است و حساب و سرمايه مشتريان خود را از هر فعاليت كلاهبرداري در امان نگه مي‌دارد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما گفتگو كنيد.

تاييد دو مرحله اي پاكت آپشن چيست؟
پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن براي فعال سازي اين قابليت، گزينه امنيت يا Security را در پروفايل خود انتخاب كنيد. حالا در اين بخش سراغ ستون تاييد دو مرحله‌اي يا 2FA برويد. مشخص است كه دو راه براي اين كار پيش رو داريد: تاييد دو مرحله‌اي از طريق اپليكيشن Google Authenticator يا از طريق پيامك SMS.

چطور امنيت حساب پاكت آپشن خود را تامين كنيم؟
با ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن شما مي‌توانيد از قابليت هاي مختلف مانند تاييد دو مرحله‌اي، تاريخچه ورود به حساب پاكت آپشن، تغيير رمز عبور و نشست هاي فعال استفاده كنيد تا بتوانيد هميشه كنترل حساب خود را در دست گرفته و به خوبي با كلاهبرداري هاي احتمالي مقابله كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه بازيابي رمز عبور پاكت آپشن چطور است؟
بر روي اين گزينه بازيابي كليك كنيد و در ادامه در كادر باز شده آدرس ايميل خود را وارد كرده و با تكميل كردن يك مرحله امنيتي روند بازيابي را شروع كنيد. حالا يك لينك بازيابي رمز عبور را در ايميل خود دريافت مي‌كنيد كه تنها چند لحظه ارسال آن طول مي‌كشد. با دنبال كردن لينك بازيابي و كليك بر روي آن دوباره يك ايميل ديگر دريافت مي‌كنيد كه حاوي يك رمز عبور ايجاد شده جديد براي شما است.

تاريخچه ورود به حساب پاكت آپشن چيست؟
بروكر پاكت آپشن اين امكان را فراهم كرده است كه شما هميشه بتوانيد بررسي كنيد كه در چه زماني و با چه دستگاهي به حساب زنده پاكت آپشن ورود صورت گرفته است. حتي شهر و كشوري كه از آن به حساب وارد شده‌اند و همينطور مرورگر احتمالي نيز در اختيار شما قرار مي‌گيرد تا تشخيص دهيد كه خودتان اقدام كرده‌ايد يا فرد ديگري اطلاعات شما را در اختيار دارد.

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/5 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :